0 ks 0.00 €


Aký je dátum spotreby kozmetiky?

Dátum spotreby alebo expirácie sa označuje napr. EXP 22.1.2014.
Dátum výroby kozmetických výrobkov sa uvádza napr. PD 20.1.2014. Toto označenie je z anglickej skratky PD - produced date = dátum výroby.

Dátum minimálnej trvanlivosti nie je povinné uvádzať !

Dátum spotreby uvádza symbol otvoreného téglika, ktorý nájdete zväčša vedľa označenia objemu kozmetiky.
V tégliku je napísané napr. 12M alebo 24M toto značí, že kozmetický výrobok môžete použiť bez poškodenia zdravia 12 alebo 24 mesiacov od otvorenia.

Viac informácií ohľadom označenia kozmetických výrobkov v EU získate tu:
http://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-658


Aký je pomer miešania farieb Kallos KJMN?

Pomer miešania farieb je napísaný na každom balení farby Kallos KJMN 100ml. Pri väčšine farieb Kallos KJMN 100ml je pomer 1:1,5.
V praxi to znamená 100ml farby zmiešate so 150ml peroxidu vodíka. Keď máte dlhšie vlasy, jedna farba KJMN 100ml Vám vystačí na jedno farbenie celých vlasov. 
V prípade, že máte krátke vlasy a chcete použiť len polovicu farby, zmiešate 50ml farby a 75ml peroxidu vodíka.
Niektoré farby sa miešajú v pomere 1:2 = 100ml farby a 200ml peroxidu vodíka.

Nezabúdajte však na to, že správna voľba peroxidu vodíka a správny postup pri farbení vlasov je klúčom k dosiahnutiu dokonalého krytia a odtieňa vlasov. 
Preto Vám odporúčame, ak nemáte skúsenosti s farbením vlasov, nechajte to na odborníkov a vyhľadajte kaderníctvo kde Vám poradia a urobia odbornú prácu pre Vašu spokojnosť. 

V prípade, že si zvolíte farbenie vlasov doma, prečítajte si postup pri farbení vlasov a použite ochranné prostriedky.

 

 

Ako správne postupovať po prebratí poškodenej zásielky? 

 

V prípade, že ste zistili po otvorení balíka poškodenie doručeného tovaru ( rozbitá, prasknutá, vytečená kozmetika ) v prvom rade odfoťte poškodenú zásielku aj tovar, ktorý je poškodený. Následne nás prosím informujte buď telefonicky alebo mailom a odošlite nám fotografie. V žiadnom prípade nemusíte byť smutní, že budete musieť čakať dlhé týždne na nový tovar.

 

Je našim pravidlom, že poškodené balíky riešime okamžite, čiže zákazníkovi nahradíme poškodený tovar na naše náklady, s tým že mu prakticky odpadne čakacia doba na reklamáciu, ktorú ďalej riešime s dopravcom. 

 

Poškodený tovar Vám odošleme v priebehu 48 hodín, v prípade, že je skladom. 

 


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Tel: 0948 027 667                    email: info@kallosshop.sk 



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM